2013. október 8., kedd

Fólia

Mikor tanultam csipkézni csak a csipkeverés alapjaival ismertettek meg. Alap eszközök (párna, verőke, mintarajz, gombostű), alap verések.
Nem is volt ezzel semmi gond. Örültünk, hogy ezt is sikerült megtanulni.
Tudtommal azóta sem indítottak csipkeverő tanfolyamot városunkban, több száz kilométert pedig nem tudok utazni hetente, hogy más tanfolyamokra járhassak.
Néha egy-egy közös csipkézésre, egy napos továbbképzésekre sikerült eljutnom. Ott is sok apró trükköt sikerült tanulnom, ellesnem másoktól.
Az egyik ilyen a fólia használata volt amit a mintákra ragasztanak.
Ezeknek a színe eltérő.
Volt aki átlátszót használt, volt aki színeset.
Nos én a lábamat lejártam, de nem kaptam kicsiny városunkban színeset, internetről rendelve pedig nagyon drágának találtam.
Most ősszel újítottam.
A boltokat járva találkoztam iskolásoknak szánt füzet borító fóliával, 3 méteres tekercsben. Most hogy megkezdődött a tanév már akciósan árulják, tehát még olcsóbban lehet beszerezni őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése